„Outlook“, „Word“, „Excel“, „PowerPoint“ ir „OneNote“ internetinės versijos;
Visada atnaujintos „Outlook“, „Word“, „Excel“, „PowerPoint“, „OneNote“, skirtos „iOS“, „Android“ įrenginiams, versijos daugiausia 5 telefonuose ir 5 planšetiniuose kompiuteriuose;
El. pašto išteklių nuoma su 50 GB pašto dėžute ir pasirinktiniu el. pašto domeno adresu;
1 TB „OneDrive“ saugykla failams laikyti ir bendrinti;
Dirbkite su failu ir įrašykite jį tiesiogiai į „OneDrive“ arba „SharePoint“; jūsų pakeitimai bus atnaujinti visuose sinchronizuotuose įrenginiuose;
Sutelkite visus komandos pokalbius, susitikimus, failus ir programas, kad galėtumėte lengvai prisijungti ir bendradarbiauti iš vienos vietos naudodami „Microsoft Teams“;
Dalinkitės informacija, bendrinkite failus, naujienas ir bendradarbiaukite su komandos nariais visame intranete naudodami "SharePoint";
Maksimalus vartotojų skaičius – 300;
„Microsoft Bookings“ padeda jūsų klientams paprasčiau planuoti ir valdyti susitikimus;
Gaukite paprastą CRM sprendimą ir puoselėkite ryšius su klientais naudodami „Outlook Customer Manager“;
„Office 365“ patobulinta apsauga nuo grėsmių (el. laiškų prieduose ir saituose bei išpirkos reikalaujančiose programose);
Nuotoliniu būdu ištrinkite įmonės duomenis iš prarastų ar pavogtų įrenginių;
Prieigą prie įmonės informacijos suteikite tik tiems, kam ji yra reikalinga (valdykite prieigą).
Pritaikykite saugos strategijas, kad apsaugotume verslo duomenis visuose savo įrenginiuose, įskaitant „iOS“, „Android®“ ir „Windows“ kompiuterius, naudodami „Intune“ mobiliųjų įrenginių valdymą.